asocpm.blogspot.com trafic.ro

miercuri, 2 martie 2011

Nick Vujicic


Am dat întâmplător peste un filmuleț, cu ceva vreme în urmă. Trecuseră deja luni bune de la accidentul în urma căruia mi-am pierdut piciorul stâng și începusem să accept situația, câte puțin, câte puțin. Reîncepusem să privesc mai senin viața. Nu mai căutam neapărat motive sau vinovați pentru ceea ce mi se întâmplase, pentru ceea ce trebuia să îndur zilnic. Cineva îmi spusese, încercând să mă consoleze: "Dumnezeu dă fiecăruia cât poate duce". Și, cum spuneam, am dat peste un filmuleț în care Nick Vujicic vorbea despre sine. M-a dărâmat, efectiv.

Cât poate duce omul ăsta?! Cât de puternic este el?

Dacă eu, care rămăsesem fără un picior, mă plângeam, considerându-mă fără speranță, fără puteri, atunci el? Ce ar fi trebuit să facă el? Privind, printre lacrimi, am început să mă trezesc: dacă el poate fi atât de puternic, dacă el poate să trăiască viața atât de din plin, am eu voie să zac și să îmi mai plâng de milă?


Engleză: You are going through storms in life and you don't know how long they are going to be.

Română: În viață treci prin furtuni și nu știi cât de lungi vor fi.
 
 
Am citit cu bucurie că Nick Vujicic va fi prezent în România, în luna aprilie. Detalii găsiți în articolul semnat de Cristina Olivia Moldovan, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu